net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Στην παραγωγή περνάει το πολύ ενδιαφέρον AJP PR7, αν και θα αργήσει λίγο να έρθει κοντά μας.

Σχεδόν επίπεδη η σέλα με το ρεζερβουάρ της Acerbis από κάτω. Η τάπα του μετακόμισε πίσω από το λαιμό του πλαισίου.

Αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό και πλήρως ρυμθιζόμενο αμορτισέρ της Sachs.

Το μοτέρ των 600 κ.εκ. προέρχεται από την SWM και βασίζεται σε εκείνο του Husqvarna TE630.

Ανεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzzochi και αλουμινένια στεφάνια της Excel. Σκέφτεστε κάτι καλύτερο;

EICMA 2015: AJP PR7 στην παραγωγή

Το AJP PR7, το on-off που έχει σαφείς βλέψεις για χώμα, μπαίνει και επίσημα στην παραγωγή. Με περιφερειακά υψηλών προδιαγραφών και κινητήρα 600 κ.εκ. της SWM, ο οποίος βασίζεται στο μοτέρ του Husqvarna TE630!

 
Οι γνωστές πλέον  off-road μοτοσικλέτες της πορτογαλικής AJP είναι πολύ ενδιαφέρουσες  και για το δίτροχο κοινό της Ελλάδας για τους εξής απλούς λόγους: Συνδυάζουν πλαίσιο και περιφερειακά ιδιαίτερα υψηλών προδιαγραφών, με αξιόπιστους και δοκιμασμένους κινητήρες, σε ένα πακέτο που, αν μη τι άλλο, φέρει μια άκρως προσιτή και ελκυστική τιμή

Το PR7 που μέχρι πρότινος το γνωρίζαμε ως πρωτότυπο δείχνει να έχει όλα τα χαρακτηριστικά για να μπει στο πετσί του Έλληνα αναβάτη. Κοιτάζοντας τις προδιαγραφές του εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι πρόκειται για ένα on-off που μπορεί να χρησιμοποιείται καθημερινά, μπορεί όμως να ταξιδέψει με άνεση αλλά και να πατήσει στο χώμα με αξιώσεις.

Η  σημαντικότερη αλλαγή σε σχέση με το πρωτότυπο που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα αφορά το μοτέρ. Το concept έφερε τον υγρόψυκτο μονοκύλινδρο της Minarelli, ο οποίος μας είναι γνωστός από τα Yamaha XT660 και Aprilia Pegaso 650 Strada/Trail.

Σε μια κίνηση που μάλλον βελτιώνει ακόμη περισσότερο το PR7, αφού μειώνεται το βάρος του, οι Πορτογάλοι αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τελικά τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 600 κ.εκ της SWM, ο οποίος ως γνωστόν, βασίζεται στο μοτέρ του Husqvarna ΤΕ630!  Επίσημα νούμερα για την απόδοσή του δεν υπάρχουν προς το παρόν, κάτι που αναμένεται να γίνει σύντομα.

Τα πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά για το PR7 αφορούν το πλαίσιο αλλά και τα περιφερειακά του. Το πλαίσιο αποτελείται από δύο δοκούς αλουμινίου, οι οποίες βιδώνονται πάνω σε έναν λαιμό κατασκευασμένο από ατσάλι. Από αλουμίνιο είναι και το σεβαστών διαστάσεων ψαλίδι. 

Το ανεστραμμένο και πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 48 χλστ. προέρχεται από την Marzocchi και με διαδρομή στα 300 χλστ. έχει ξεκάθαρα βλέψεις για χώμα. Το ίδιο ισχύει και για το αμορτισέρ (με μοχλικό) της Sachs επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο με διαδρομή 280 χλστ. 

Στον τομέα των φρένων μπροστά βλέπουμε έναν κυματιστό δίσκο 300 χλστ. που συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ πίσω για την πέδηση φροντίζει ένας δίσκος 240 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα. Καθαρά χωμάτινες είναι και οι διαστάσεις των ακτινωτών τροχών -90/90- 21΄΄ και 140/80-18΄΄ εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Αυτό που ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο το PR7 από τον ανταγωνισμό είναι το ιδιαίτερα χαμηλό βάρος που ανακοινώνεται στα 165 κιλά, πλήρες υγρών και με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων.

Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της AJP το PR7 θα είναι διαθέσιμο τον Σεπτέμβριο του 2016, ίσως όμως να το έχουμε κοντά μας και νωρίτερα από αυτό.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.): 600
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): Δ.Α.
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 17
Βάρος (κιλά, πλήρες): 165
Ύψος σέλας (χλστ.): 920

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ