net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Όμορφο, μάχιμο, λασπωμένο. Το True Adventure της Honda βρίσκεται ακόμα σε πρωτότυπη μορφή.

Περιμέναμε το επόμενο Africa Twin, αλλά η Honda δεν ήταν ακόμα έτοιμη. Τουλάχιστον πήραμε μια γεύση για την πολεμική κατεύθυνση της μοτοσικλέτας.

Ωραία η λάσπη, δεν λέμε, αλλά δύσκολα διακρίνεται η μοτοσικλέτα από κάτω. Βαφή παραλλαγής που συνεχίζεται και στο ψαλίδι.

Σε αναμονή για το μοντέλο παραγωγής.

EICMA 2014: Honda True Adventure

Κι ενώ όλοι περίμεναν από τη Honda να δείξει στην EICMA τελειωμένο το νέο Africa Twin, εκείνη παρουσίασε ένα πολεμικό πλην πρωτότυπο μοντέλο, με την ονομασία Honda True Adventure.

 
Περιμέναμε περισσότερα από το big-H, αλλά δυστυχώς αρκεστήκαμε μόνο σε 2 πρωτότυπα (RC213V-S & True Adventure), καθώς κανένα νέο μοντέλο, πλην κάποιων χρωματικών / επετειακών εκδόσεων δεν παρουσιάστηκε στην EICMA. Και δεν μιλάμε για το Forza 125 ή το νέο Crossrunner, καθώς αυτά είχαν ήδη παρουσιαστεί στην Intermot.

Με μια πρώτη ματιά, το True Adventure δείχνει να ανταποκρίνεται στο όνομα του, καθώς δείχνει τόσο μάχιμο, που να μπορείς να το φανταστείς πανεύκολα σε πολεμικό, χωμάτινο ρόλο. Στον εξοπλισμό του ξεχωρίζουν τα χωμάτινα ελαστικά με τα τακούνια, το πλαίσιο δυο δοκών, το ανάποδο πιρούνι, ο υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, η βαφή παραλλαγής (ακόμα και το ψαλίδι είναι έτσι βαμμένο), κι οι δύο δίσκοι μπροστά. Το πρωτότυπο ήταν επίσης καλυμμένο από ένα παχύ στρώμα λάσπης, αποπνέοντας... περιπέτεια. Θετικό ή αρνητικό, πάντως από κάποιες γωνίες το True Adventure θυμίζει αρκετά το Super Tenere αλλά και το World Crosser της Yamaha.

Στόχος της Honda είναι να παρουσιάσει ένα πραγματικά αξιόμαχο εκτός δρόμου μοντέλο παραγωγής, που να μην έχει απλώς ψηλές αναρτήσεις, αλλά να μπορεί να αποτελέσει τη βάση για μια μοτοσικλέτα με την οποία ο αναβάτης της να μπορεί να προβεί στο γύρο της Γης, δίχως να νοιάζεται για την ποιότητα της ασφάλτου, ή των χωματόδρομων της διαδρομής. 

Στο περίπτερο της η Honda, δίπλα στην "πραγματική περιπέτεια" είχε τοποθετήσει την αγωνιστική Rally μοτοσικλέτα του HRC (CRF 450 Rally), αλλά και την NXR Africa Twin με την οποία είχε κερδίσει το Paris-Dakar του 1989 o θρυλικός Gilles Lalay. 

Η κατεύθυνση για το νέο Africa Twin είναι ξεκάθαρη. Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο, είναι το πότε θα το δούμε να μπαίνει σε παραγωγή. Όπως και με το RC213V-S, η Honda δεν ανακοίνωσε κανένα τεχνικό στοιχείο για το True Adventure. 

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ