net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Καλώς να ορίσει το νεό EBR 1190SX. Αναμένεται να το δούμε και στην Ευρώπη (άγνωστο αν θα έρθει Ελλάδα), τον Οκτώβριο του 2014.

Εκατόν ογδόντα ίπποι και δεκατέσσερα κιλά ροπής; Πόσο ζυγίζει είπαμε; Εκατόν ογδόντα οκτώ κιλά χωρίς βενζίνη; Λαμπρά!

Η αισθητική του EBR 1190SX ίσως να μην είναι ιδιαίτερα εύπεπτη από κάποιες γωνίες, όμως έτσι είναι ο Eric Buell, ιδιαίτερος και μοναδικός.

Το 1190SX κατάγεται από το αγωνιστικό 1190RX και μοιράζεται πολλά από τα εξαρτήματα του δεύτερου.

Όμορφο και σε λευκό χρώμα. Προσέξτε το τεράστιο πλαίσιο που παίζει και το ρόλο του ρεζερβουάρ!

Περιφερειακό δισκόφρενο, σήμα κατατεθέν του Eric Buell, στα... 386 χιλιοστά(!) με... 8 δαγκάνες!

Σταμπιλιζατέρ στο τιμόνι, και περίεργα όργανα.

Led λαμπτήρες στον περίεργο προβολέα, και ρυθμιζόμενες μανέτες.

"Να σε πάω μια βόλτα;" Βόλτα που μάλλον θα μείνει αξέχαστη στο συνεπιβάτη.

Μπαμπάτσικη από ψηλά η EBR 1190SX, με το πίσω φως να προεξέχει αρκετά.

EBR 1190SX Superfighter

Στη μετά-Harley εποχή, ο Eric Buell -με τα κονδύλια της Hero- κατασκεύασε την 1190RX με την οποία συμμετέχει στο WSBK 2014, ενώ τώρα παρουσιάζει τη γυμνή 1190SX Superfighter, με 185 άλογα και 14 κιλά ροπής!

 
Μετά την έναρξη της παραγωγής του Superbike EBR 1190RX, σειρά έχει τώρα η γυμνή έκδοση του τέρατος του Eric Buell, με το όνομα EBR 1190SX. Πρόκειται για ένα κτηνώδες Streetfighter, με Superbike καταγωγή. Μάλιστα, το SX μοιράζεται τον κινητήρα του RX, με τους 185 ίππους στο στρόφαλο, και με τα 13,9 κιλά ροπής! 

“Η κατηγορία Streetfighter ήταν επαναστατική όταν βγήκαμε για πρώτη φορά στην παραγωγή με το S1 Lightning το 1995, επί εποχής συνεργασίας με τη Harley. Πλέον ο όρος έχει χάσει κατά πολύ τη σημασία του, αφού χρησιμοποιείται κατά κόρον, από τις εταιρείες, για να περιγράψουν ακόμα και μερικές κακά μεταμφιεσμένες απλές μοτοσικλέτες, με αποδυναμωμένους, παλαιούς κινητήρες” λέει ο Eric Buell. "Έτσι, εμείς θα ήταν καταλληλότερο να αποκαλούμε τη νέα μας 1190SX... Superfighter.”

Με πολλά από τα εξαρτήματα της Superbike EBR 1190RX να έχουν περάσει στην SX, η νέα γυμνή fighter μοτοσικλέτα της EBR έχει εκρηκτικές επιδόσεις, και αγωνιστική καταγωγή. Λόγω προορισμού και στόχου, διαθέτει ψηλό, φαρδύ τιμόνι, και μινιμαλιστική χρήση πλαστικών, ενώ διαθέτει πολλούς από τους νεοτερισμούς που έχει εισάγει στο χώρο ο Eric Buell, όπως η αποθήκευση του καυσίμου στο πλαίσιο, το μονό, περιφερειακό δισκόφρενο μπροστά, και η εισαγωγή ελεγχόμενης περιδίνησης (CSI, Controlled Swirl Induction).

“Με αυτή τη γυμνή sport μοτοσικλέτα, η EBR θα εισέλθει σε μία σημαντική κατηγορία της ευρωπαικής αγοράς”, λέει ο Edwin Belonje, Γενικός Διευθυντής της EBR Europe.  Η EBR 1190SX θα κάνει την είσοδο της στις ευρωπαικές αγορές τον Οκτώβριο του 2014, και θα είναι διαθέσιμη σε λευκό, μαύρο και κόκκινο χρώμα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά EBR 1190SX
Τιμή: 16.995 δολάρια / 12.420 ευρώ
Κινητήρας: V2 72 μοιρών, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 1190
Ιπποδύναμη (hp/σαλ.): 185/10.600
Ροπή, (kgm/σαλ): 13,9/8.200
Βάρος, (kg, με υγρά, δίχως καύσιμο): 188
Πλαίσιο: Δυο δοκών, αλουμινίου, με επιπλέον ρόλο ρεζερβουάρ
Ανάρτηση μπροστά: Showa big piston ανάποδο πιρούνι
Ανάρτηση πίσω: Showa μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό
Φρένο μπροστά: Περιφερειακό δισκόφρενο, 386χλστ., δαγκάνα 8Ε
Φρένο πίσω: Δισκόφρενο 220χλστ. δαγκάνα 2Ε

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ