net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Μοιάζει με τη μοτοσικλέτα του Φρανκενστάιν, διότι πολύ απλά αυτό είναι!

Η αισθητική δεν έχει καμιά σημασία. Ή μάλλον, η αισθητική είναι ακριβώς η απουσία σημασίας.

Μια σανίδα skate έδωσε σχήμα και βάση στη σέλα.

Η δεύτερη ζωή αυτού του κινητήρα 500 κ.εκ. από ένα παλιό Pantah το έφερε να πολλά περιοδικά ανά τον κόσμο.

Λίγο rat bike, λίγο flat track, λίγο ό,τι να ναι.

Τιμονάκι Tomasselli, από αρχαίο ΜΧ.

Ducati Pantah 500 Resterampe

Υπάρχουν και οικονομικώς προσιτοί τρόποι να αποκτήσει κανείς μια Ducati. Όπως μας δείχνει το παράδειγμα της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας, με το κατάλληλο ψάξιμο και κάμποση δουλειά, όλα γίνονται.

 
Ο κύριος Hermann Kοpf είναι φωτογράφος και διευθυντής σύνταξης του γερμανικού περιοδικού Craftrad. Παράλληλα είναι και συλλέκτης Ducati.

Το σχέδιο που έβαλε στο μυαλό του ήταν να φτιάξει ένα φτηνό Ducati για να το πάει στη μοτοσικλετιστική συνάντηση Glemseck 101 που γίνεται κάθε χρόνο στη Γερμανία. Έτσι ξεκίνησε πριν έναν χρόνο αγοράζοντας από το eBay ένα φτηνό πλαίσιο Ducati Pantah 500 και λίγο αργότερα βρήκε και τον κινητήρα από μια αγγελία στην πατρίδα του. Έχοντας δώσει πολύ λίγα χρήματα, συνέχισε με βουτιές στην προσωπική του αποθήκη για σκόρπια εξαρτήματα.

Εκεί βρήκε ένα πλήρες μπροστινό από παλιό Ducati Monster, κομπλέ με χυτή ζάντα, πιρούνι Showa και όλο το μπροστινό σύστημα φρένου της Brembo. Ο πίσω τροχός προήλθε από ένα ακόμη Ducati Pantah SL. Στη συνέχεια τροποποίησε ένα παλιό ρεζερβουάρ από μια αγωνιστική ρέπλικα, κόβοντάς το όσο χρειαζόταν για να χωρέσει στο πλαίσιο του μικρού Pantah. Ως βάση για τη σέλα αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ένα skate board που βρέθηκε στο γκαράζ του, προσαρμόζοντας την κούρμπα του υποπλαισίου σε αυτήν της σανίδας και τοποθετώντας από πάνω μια custom σέλα.

Αφού προστέθηκε μια παμπάλαιη αναζωογονημένη εξάτμιση Conti Sport, φίλτρα αέρα και έπεσε άφθονη δουλειά στην καλωδίωση της μοτοσικλέτας ώστε όλα να δουλεύουν σωστά, ο κινητήρας ρυθμίστηκε, μπήκαν δύο βασικά φώτα μπρος και πίσω (δε φαίνονται στις φωτό) και το Pantah-Φράνκενσταιν πήγε προς έγκριση στην αρμόδια κρατική υπηρεσία. Λίγο αργότερα ο Hermann Kοpf καβαλούσε το δημιούργημά του νομιμότατα προς το σπίτι του!

Έχοντας δώσει ένα πολύ μικρό μπάτζετ και άφθονη προσωπική δουλειά, πήρε το Pantah στο Glemseck 101 όπου αντιπαρατέθηκε με την ανάλογη γαλλική μοτοσικλέτα των Southsiders MC, ένα ανάλογα χειροποίητο Triton, το οποίο και κατατρόπωσε εύκολα σε έναν αγώνα-μονομαχία. Η δουλειά της μοτοσικλέτας είχε επιτευχθεί και με το παραπάνω.

Ο Hermann Kοpf δηλώνει πως αυτό το Pantah θα συνεχίσει να τον εξυπηρετεί στην καθημερινή του μετακίνηση, σε ερασιτεχνικούς αγώνες flat track ή σε οποιαδήποτε άλλη χρήση όπου μια πτώση μπορεί εύκολα να είναι στο πρόγραμμα.

Το όνομα Resterampe προκύπτει από ένα γερμανικό λογοπαίγνιο ως "ράμπα με τα υπολείμματα", σε μια πολύ χαλαρή απόδοση. Το νόημα της μοτοσικλέτας πάντως το αποδίδει 100%.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ