Το Ducati Variable Timing (DVT) είναι ο νέος
σταρ για τον µεγάλο δικύλινδρο και Euro 4 πλέον µοτέρ. Το DVT µεταβάλλει
συνεχώς τον χρονισµό των βαλβίδων της εισαγωγής και της εξαγωγής και µάλιστα
ανεξάρτητα για κάθε εκκεντροφόρο, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά σε
µοτοσικλέτα.
Έτσι, ο κινητήρας µε το
δεσµοδροµικό σύστηµα για την κίνηση των βαλβίδων του καταφέρνει να συνδυάσει
την οµαλή, ροπάτη απόδοση και την οικονοµική λειτουργία στις χαµηλές στροφές µε
την εκρηκτικότητα και τη δύναµη από το µεσαίο φάσµα µέχρι και τα κόκκινα.
Σε
σχέση µε την προηγούµενη έκδοση η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους, η µέγιστη
ροπή αγγίζει τα 14 Kgm, ενώ 8 κιλά υπάρχουν ήδη από τις 3.500 σ.α.λ. και
ξεπερνούν τα 10 µεταξύ 5.750 και 9.500 σ.α.λ.! Το γκάζι είναι φυσικά
ride-by-wire και ο κινητήρας φέρει τρεις χαρτογραφήσεις (High, Medium, Low), οι
οποίες αλλάζουν την απόκριση.
Το µοτέρ φέρει δύο µπουζί για κάθε κύλινδρο µε
τον σπινθήρα να ρυθµίζεται ανεξάρτητα για το καθένα, αισθητήρα προανάφλεξης,
ανασχεδιασµένο φιλτροκούτι, νέα σώµατα ψεκασµού αλλά και νέα µπεκ 10 οπών. Από
τις αλλαγές δεν απουσιάζει ούτε το νέο σύστηµα εξαγωγής.
Το εκπληκτικό είναι τα
ιδιαίτερα αραιά διαστήµατα σέρβις µε το ενδιάµεσο να πραγµατοποιείται κάθε
15.000 χλµ. και κάθε 30.000 η ρύθµιση των βαλβίδων. Αυτό και αν είναι πρόοδος.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Προστατευτικά ψαλιδιού Polisport Off Road
Μichelin Anakee Road 110/80-19 & 150/70-17
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr