net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο εντυπωσιασμός μέσω αλουμινίου και ανθρακονήματος.

Οι διάφανες επιφάνειες σε κινητήρα, φικτροκούτι και ρεζερβουάρ καυσίμου είναι σκέτη τρέλα.

Αυστηρά για έναν. Για έναν κάποιον με πάνω από 100 χιλιάρικα διαθέσιμα για μια μοτοσικλέτα.

Πίσω λάστιχο πάχους 240 σε ανθρακονημάτινη ζάντα.

Από μπροστά θα μπορούσε να είναι και ένα παλιό αμερικανικό custom.

Αν το δεις στον καθρέπτη σου, 200 άλογα και 23,5 κιλά ροπής σου έρχονται με φόρα.

Confederate Motorcycles G2 P51 Combat Fighter

Η Confederate μόλις παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του μοναδικού της Fighter μοντέλου. Όπως έγινε και με το πρώτο, πρόκειται για ένα πανάκριβο συλλεκτικό κομμάτι με ασύλληπτα τεχνικά χαρακτηριστικά – και την ανάλογη τιμή φυσικά.

 
Σε πολλούς αυτή η μοτοσικλέτα θα φέριε στο μυαλό το περίφημο B120 Wraith, ένα εντυπωσιακό streetfighter μοντέλο που ξεχώριζε από το ανθρακονημάτινο μονοκόν πλαίσιό του και το μπροστινό girder πιρούνι με τις δύο τεράστιες ανθρακονημάτινες πλάκες. Αυτή η μοτοσικλέτα ωστόσο, αν και μοιάζει να μοιράζεται σχεδιαστικά την ίδια γεωμετρία, στην ουσία είναι η διάδοχος του P120 Fighter, ενός μοντέλου που παρουσιάστηκε το 2009 και πωλήθηκε σε μια πολύ μικρή παραγωγή 25 κομματιών.

Το G2, δηλαδή η Generation 2 έχει πάρει το όνομα P51 Combat Fighter θέλοντας εμφανώς να συσχετιστεί με τα μαχητικά αεροπλάνα των Αμερικακανών κατά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, τα P51 Mustang.
Η βάση της μοτοσικλέτας είναι ένα εντυπωσιακό αλουμινένιο μονοκόκ, εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από αεροπορικού τύπου κράμα αλουμινίου 6061 Τ6, υλικό που χρησιμοποιείται επίσης στην κατασκευή του μπροστινού, του ψαλιδιού αλλά και του κινητήρα.

Ο σχεδιασμός της μοτοσικλέτας ξεχειλίζει από πρωτοτυπία, με το πλαίσιο στην περιοχή του λαιμού να περιλαμβάνει εισαγωγές αέρα, στέλνοντάς τον στο φιλτροκούτι ακριβώς μπροστά από τον αναβάτη και κάθετα κάτω προς τον ψεκασμό. Η βενζίνη είναι τοποθετημένη σε billet αλουμινένιο δοχείο (τι άλλο;) κάτω από τη σέλα.

Οι Αμερικανοί σχεδιαστές έχουν επιλέξει καπάκια από ειδικό διάφανο πλαστικό για τα δύο πλαϊνά καπάκια του κινητήρα, το φιλτροκούτι και το ρεζερβουάρ. Επίσης δεν έχουν κάνει καμιά έκπτωση σε περιφερειακά, με ανθρακονημάτινες ζάντες και ένα σετ φρένων που θυμίζει πολύ (και πρέπει να είναι) από τη νέα σειρά 4D Aerotech της γαλλικής Beringer, με δύο διπλούς δίσκους αυτοκινητάδικης σχεδίασης και ακτινικές δαγκάνες που έχουν χαραγμένο το λογότυπο της Confederate.

Ο V2 κινητήρας έχει φτάσει αισίως στα 2.163 κ.εκ. με απόδοση που ξεπερνά τους 200 ίππους και ροπή (δώστε βάση παρακαλώ) στα 23,5 χιλιογραμμόμετρα! Όλα αυτά περνούν μέσα από ένα κιβώτιο 5 σχέσεων που η Confederate έχει αναπτύξει μέσα από την τεχνογνωσία της σε αγώνες dragster.

Το G2 P51 θα κατασκευαστεί σε 61 μόνο κομμάτια, 31 στο εικονιζόμενο βουρτσισμένο αλουμίνιο και άλλα 30 σε μαύρο χρώμα. Η τιμή τους θα είναι 103.000 ευρώ για το άβαφο και 108.000 για το μαύρο μοντέλο.
Προπαραγγελίες μπορείτε να καταθέσετε online στην ιστοσελίδα της Confederate Motorcycles.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ