net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Αυτός είναι ο εκπαιδευτής Colin Edwards. Ο ταχύτατος Texas Tornado, έχει ένα από τα διασημότερα σχολεία μοτοσικλέτας στον κόσμο.

Το 2003 δεν ήταν μια καλή χρονιά για τον Edwards, ούτε όμως και για την ομάδα της Aprilia στο MotoGP.

Πάντα έτοιμος για πλάκα, ο Edwards, εδώ με τον καλό του φίλο Valentino Rossi.

Από την εποχή των τσιγαράδων. Edwards και Rossi, στην ομάδα της Yamaha, στο MotoGP. Ο Τεξανός ήταν 4ος το 2005.

Παρόλο που άρχισε και τελείωσε την καριέρα του στη Yamaha, ο Colin Edwards πήρε 2 Παγκόσμιους Τίτλους στο WSBK με τη Honda!

Ο Edwards θα τελειώσει την καριέρα του φέτος, συμμετέχοντας στο MotoGP με την Open Yamaha της NGM Forward Racing.

Αποσύρεται ο Colin Edwards

Μετά από 22 χρόνια επαγγελματικής καριέρας σε αγώνες μοτοσικλέτας, έφτασε η στιγμή για τον συμπαθή Τεξανό πιλότο Colin Edwards να ανακοινώσει την απόσυρση του.

 
Ο Colin Edwards, που αγωνίζεται στο θεσμό του MotoGP από το 2003 έχοντας ανέβει σε 12 βάθρα, είχε κάνει τη μετάβαση του από το WSBK, σαν Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Ο Τεξανός αναβάτης της NGM Forward Racing (Open Yamaha) προέβη στη συγκεκριμένη ανακοίνωση λίγο πριν το GP του Austin, στο Τέξας.

"Στις δοκιμές στην αρχή της χρονιάς είδα πως χρειαζόταν να αλλάξω το στιλ που αγωνίζομαι, και πηγαίνει ενάντια στο ένστικτο μου να οδηγώ διαφορετικά από τον τρόπο που γνωρίζω, έτσι αυτό με επηρέασε. Τώρα, θέλω να περάσω περισσότερο χρόνο με την γυναίκα και τα παιδιά μου, και φυσικά θέλω να ευχαριστήσω τη Yamaha, και όλους όσους με βοήθησαν στην καριέρα μου."

Εκτός από τον Edwards, δηλώσεις για την αποχώρηση του έκαναν και οι συναθλητές του στο MotoGP.

Valentino Rossi: "Είμαι πολύ στεναχωρημένος για την αποχώρηση του Colin, καθώς είναι από τους καλύτερους φίλους μου στο MotoGP. Είναι σπουδαίος τύπος, και μεγάλος αναβάτης."

Marc Marquez: "Ο Colin άρχισε να συμμετέχει στους αγώνες μοτοσικλέτες σε κορυφαίο επίπεδο όταν εγώ ήμουν... 2 χρονών! Ελπίζω να μπορέσω κι εγώ να συνεχίσω να αγωνίζομαι για το ίδιο χρονικό διάστημα, και πιστεύω πως μπορεί να είναι πραγματικά περήφανος για την καριέρα του."

Nicky Hayden: "Θαυμάζω την ενέργεια του Colin, ειδικά όταν έχει στο ενεργητικό του τόσα χιλιόμετρα και τόσα χρόνια. Είναι κρίμα που φεύγει ένας φίλος Αμερικανός αναβάτης από το άθλημα. Ελπίζω να περάσει χαλαρά το υπόλοιπο του 2014, και να μας αφήσει να αναπνεύσουμε και λιγάκι!" Αν δεν αστειευόταν και ο Hayden με τον Colin, τότε ποιος;!

Βιογραφικό του Colin Edwards.
Ο Τεξανός ανεμοστρόβιλος (Texas Tornado είναι το παρατσούκλι του) γεννήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου του 1974 στο Χιούστον του Τέξας. Συμμετείχε στον πρώτο του αγώνα (ΜΧ) σε ηλικία... τεσσάρων ετών, ενώ για μια δεκαετία έτρεχε σε αγώνες Motocross, με πολλές νίκες στα 50 και 80κ.εκ.. 

Το 1988 σταμάτησε το ΜΧ, ενώ το 1991 ξεκίνησε την ερασιτεχνική ενασχόληση του με τους αγώνες στην άσφαλτο. Η χρονιά πήγε τόσο καλά, ώστε βρήκε χορηγό και άρχισε να ασχολείται επαγγελματικά από το 1992, τρέχοντας στην κατηγορία των 250κ.εκ. στο Αμερικάνικο Πρωτάθλημα της ΑΜΑ. Κέρδισε 5 από τους 8 αγώνες, και τον τίτλο, με μεγάλο αντίπαλο τον Kenny Roberts Jr.. To 1993 και το 1994 συμμετείχε για πρώτη φορά στο AMA Superbike, τερματίζοντας 6ος και 5ος αντίστοιχα. 

Το 1995 ήταν μια σημαντική χρονιά για τον Edwards, καθώς η Yamaha του πρόσφερε συμβόλαιο για να συμμετάσχει στο WSBK. Παρόλα αυτά, τα αποτελέσματα του ήταν απογοητευτικά, ενώ δεν συμμετείχε στους τελευταίους 2 αγώνες, μετά τον θανάσιμο τραυματισμό του ομόσταυλου του, Yasutomo Nagai, στο Assen. Το 1996 τα πήγε πολύ καλύτερα τερματίζοντας 6ος. Οι απογοητεύσεις όμως είχαν συνέχεια, καθώς το 1997 αναγκάστηκε να εγκαταλείψει νωρίς το πρωτάθλημα, αφού τραυματίστηκε στον πέμπτο γύρο. 

Η Yamaha τον αντικατέστησε, όμως τελικά ο Edwards κατάφερε να βρει θέση στην ομάδα της Honda, και να συνεχίσει να τρέχει στο WSBK, τερματίζοντας 5ος το 1998, όπου και σημείωσε και τις πρώτες του νίκες, κερδίζοντας και τα 2 σκέλη της Monza, αλλά και τον αγώνα του Brands Hatch. Συνεχίζοντας να αγωνίζεται με τη Honda, ο Τεξανός ήρθε 2ος το 1999, πίσω από τον θρύλο Carl Fogarty.

Το 2000, στη σέλα του Honda VTR-1000 SPI / RC51 ο Edwards πήρε επιτέλους τον τίτλο στο WSBK, όταν ο ηγέτης της βαθμολογίας Nori Haga αποκλείστηκε για χρήση απαγορευμένης ουσίας (εφεδρίνη)! Το 2011 τερμάτισε 2ος, πίσω από τον έτερο μεγάλο αναβάτη Troy Bayliss, αλλά ξαναπήρε τον τίτλο το 2002, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς! Ο Edwards συνεχίζει να κρατάει το ρεκόρ με τους περισσότερους βαθμούς σε μία χρονιά, έχοντας συγκεντρώσει 552 βαθμούς το 2002.

Το 2003, με 2 τίτλους WSBK, μετακόμισε στο MotoGP, για να τρέξει με την ομάδα της Aprilia (με την προβληματική RS Cube). Το 2004 ο Edwards πέρασε στην Honda, με την οποία κατάφερε να ανέβει για πρώτη φορά στο βάθρο, και να τερματίσει 5ος τελικά. Το 2005, άλλαξε ομάδα, επιστρέφοντας στη Yamaha, ως ομόσταυλος του Rossi, τερματίζοντας στην 4η θέση. Το 2006, συνέχισε στην ίδια ομάδα, ήταν όμως μόλις 12ος στους βαθμούς, ενώ ούτε το 2007 τα πήγε καλά. Το 2008 τον βρήκε στην περιφερειακή Yamaha Tech 3, όπου και θα παρέμενε για αρκετά χρόνια. Ήταν ταχύς μεν, δεν μπορούσε όμως να αγωνιστεί πια για τις πρώτες θέσεις.

Στις 23 Οκτωβρίου του 2011, μαζί με τον Rossi, o Εdwards αναμείχθηκε στο δυστύχημα που κόστισε τη ζωή του Marco Simoncelli, στο GP της Μαλαισίας, ενώ από το 2012 βρήκε νέα θέση στην ομάδα της NGM Forward Racing.

Πέρα από τις επιδόσεις του στις πίστες, ο Edwards θα μείνει στην ιστορία για τον συμπαθητικό και ξεκάθαρο χαρακτήρα του, για τις χιουμοριστικές και ενίοτε αθυρόστομες δηλώσεις του, αλλά και για το γεγονός πως δεν χάριζε κάστανα σε κανένα, ενώ έλεγε ακριβώς αυτό που σκεφτόταν, δίχως περιστροφές. 

Ο Edwards συνεχίζει την ενασχόληση του με τη διδασκαλία οδήγησης αγωνιστικής μοτοσικλέτας, καθώς είναι υπεύθυνος για το διάσημο Texas Tornado Boot Camp.

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ