net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Μακάρι η επανεκκίνηση να αποτελεί γεγονός και να μην πρόκειται για ασκήσεις δημοσίων σχέσεων και βιτρίνας.

Θα θέλαμε να δούμε φωτογραφίες που να θυμίζουν πράγματι εργοτάξιο μεγάλου αυτοκινητόδρομου.

Τρεις κι ο κούκος. Μακάρι να αποδειχθούμε άπιστοι Θωμάδες! Μακάρι.

Έγινε όντως επανεκκίνηση έργων;

Προπαθώντας να διαλύσει τις αμφιβολίες που είχαν δημιουργηθεί, η κυβέρνηση έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για την επανεκκίνηση των έργων σε δύο αυτοκινητόδρομους.

 
Το δελτίο τύπου του Υπουργείου Μεταφορών, αναφέρει τα παρακάτω:

"Μετά την υπογραφή, τον περασμένο μήνα, της Συμφωνίας μεταξύ του Δημοσίου και των Παραχωρησιούχων / Κατασκευαστών της Ολυμπίας Οδού και του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, ξεκίνησαν σταδιακά οι εργασίες κατά μήκος των αξόνων στα τμήματα Κόρινθος- Πάτρα και στο τμήμα ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί.

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Σε λειτουργία βρίσκονται, ήδη,  τέσσερα εργοτάξια και καλύπτουν αντίστοιχα τμήματα (Ζευγολατιό, Ξυλόκαστρο, Ακράτα, Αίγιο), τα οποία προχώρησαν σε επανακινητοποίηση του προσωπικού και των μηχανημάτων, με στόχο την πλήρη ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους, μετά και τη διετή διακοπή των εργασιών.

Οι εργασίες που  εκτελούνται, σε διάφορες θέσεις κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου, περιλαμβάνουν χωματουργικές εργασίες (γενικές εκσκαφές και κατασκευές επιχωμάτων), εργασίες μετατόπισης δικτύων, κατασκευές άνω διαβάσεων, στεγάστρων των Τοίχων Αντιστήριξης, κατασκευή φρεατοπασσάλων, κατασκευή τοίχων ακροβάθρων γεφυρών, εργασίες σηράγγων και όσων άλλων αναγκαίων απαιτείται.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ

Σε λειτουργία βρίσκονται, ήδη, τρία εργοτάξια στα τμήματα Ευαγγελισμός-Ραψάνη και  Πλαταμώνας-Σκοτίνα και κατασκευάζονται: δύο (2) δίδυμες σήραγγες Τ1 και Τ2 στο ύψος των Τεμπών μήκους 2 και 6 χιλιομέτρων (η μεγαλύτερη οδική σήραγγα στα Βαλκάνια) και μια δίδυμη σήραγγα Τ3 στο ύψος του Πλαταμώνα μήκους 2,7 χιλιομέτρων.

Επίσης, εκτελούνται εργασίες κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου που περιλαμβάνουν κατασκευή γεφυρών, χωματουργικές εργασίες και επιχώματα, εκσκαφή και εργασίες οδοποιίας, κατασκευή στηθαίων, τοίχων ακροβάθρων και μεσοβάθρων γεφυρών και κατασκευή κτιρίων εγκαταστάσεων σηράγγων."

Δείτε ΕΔΩ όλα τα στοιχεία (φωτογραφίες και κείμενα) που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Μεταφορών.


Σημείωση Moto-Τρίτη: δεν ξέρουμε αν η κίνηση αυτή του Υπουργείου έκανε περισσότερο καλό ή κακό, και θα σας εξηγήσουμε αμέσως γιατί το λέμε αυτό.
  • Πρώτα από όλα το γεγονός πως οι φωτογραφίες είναι (υποτίθεται) τραβηγμένες στις 21/05/2013 (ή τουλάχιστον κάποιος έτσι έχει σημειώσει πάνω τους, ενώ δεδομένα exif που να δείχνουν το πότε τις τράβηξε ο φωτογράφος ΔΕΝ υπάρχουν στα συγκεκριμένα αρχεία), δείχνει επανεκκίνηση των έργων μετά το Πάσχα, αντίθετα με τις εξαγγελίες που είχαν γίνει.
  • Δεύτερο και πιο σημαντικό, μια πρόχειρη ματιά σε όλες τις φωτογραφίες των "εργοταξίων", δείχνει το πολύ... ΜΙΑ μπουλντόζα, ή ΕΝΑ φορτηγό σε κάθε πλάνο, με έναν εργάτη -υπάρχουν και φωτό δίχως καμία ανθρώπινη παρουσία.
  • Τρίτον, αν μπει κανείς στα site των αυτοκινητοδρόμων, εκπλήσσεται από την ηχηρή σιωπή των γραφείων τύπου τους. Καμία αναφορά σε εργοτάξια, κανένα νέο που να αφορά σε επανεκκίνηση έργων.
Μακάρι οι υποψίες μας να αποδειχθούν αβάσιμες, υπερβολικές, και προιόν της εποχής μας. Μακάρι τα έργα να έχουν όντως αρχίσει. Απλώς εμείς δεν έχουμε πειστεί ακόμα.

 

?????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ