LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Λυσσαλέα μάχη μεταξύ Pedrosa-Lorenzo, σε όλο τον αγώνα, αλλά ειδικά στον τελευταίο γύρο. Νικητής βγήκε ο Pedrosa.

Ο Βρετανός Crutchlow οδήγησε συγκροτημένα και γρήγορα, ανεβαίνοντας με το σπαθί του, για πρώτη φορά στο βάθρο!

Περιχαρείς οι τρεις πρώτοι. Ο Lorenzo κράτησε την πρωτιά στο πρωτάθλημα, ο Pedrosa πλησιάζει, ενώ ο Cal είναι δύναμη για το μέλλον.

Όχι, δεν είναι δίχρονη μοτοσικλέτα. Το Ducati του Rossi έχανε λάδια, και τον εμπόδισε να παλέψει για κάτι καλύτερο από την 8η θέση.

Ο Bradl καταφέρνει να περάσει τον Valentino, ενώ λίγο αργότερα το ίδιο θα πράξει και ο Bautista που διακρίνεται πίσω.

Ο μεγάλος άτυχος του 2012, ο γκαντέμης της χρονιάς, ο Τεξανός Ben Spies. Ξεκίνησε τέταρτος, αλλά στη συνέχεια έπεσε και εγκατέλειψε.

Η μοτοσικλέτα του Spies, στην αμμοπαγίδα. Κρίμα για τον πιλότο της Yamaha, που έχει τις ικανότητες, όμως δεν είναι η χρονιά του.

MotoGP Τσεχίας: Ισπανική σύρραξη

Στο GP της Τσεχίας, οι διεκδικητές της νίκης ήταν δύο, αμφότεροι Ισπανοί. Ο Jorge Lorenzo που προηγήθηκε, και ο Dani Pedrosa, που πήρε τη σκυτάλη, 11 γύρους πριν το τέλος.

 
Μπορεί πριν από μερικούς γύρους να μην περιμέναμε τέτοια θεαματική άνοδο από τον Pedrosa, όμως ο μικρόσωμος Ισπανός έδειξε για μια ακόμη φορά πως βρίσκεται σε μεγάλη φόρμα, και είναι έτοιμος να διεκδικήσει στα ίσα το πρωτάθλημα από τον Lorenzo. Δυστυχώς οι απουσίες στο Brno ήταν τρανταχτές, με πιο κραυγαλέα αυτή του τραυματία Stoner, που λείπει στην Αυστραλία για να εγχειρήσει τον αστράγαλο του. Δύο ακόμη τραυματίες απουσίασαν από τον αγώνα, οι Hayden και Barbera, αφήνοντας το Rossi με την εργοστασιακή Ducati και τον Toni Elias και Karel Abraham με τις περιφερειακές, να παλέψουν για την τιμή της ιταλικής φίρμας.

Δοκιμαστικά MotoGP – Ρεκόρ και πρωτιά Lorenzo
Στους πρώτους γύρους, ο Lorenzo ήταν πολύ πίσω, και όπως ομολόγησε «είχαμε χαθεί εντελώς». Μέχρι που οι μηχανικοί της Yamaha επανέφεραν τη μοτοσικλέτα του Ισπανού στις ρυθμίσεις που είχαν δοκιμάσει πέρυσι στο Brno, και όλα άλλαξαν. Η μαύρη μάμπα άρχισε να ρίχνει θεαματικά τους χρόνους, μέχρι που έσπασε το ρεκόρ της pole, και συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό! Η πρωτιά λοιπόν πήγε στο Lorenzo, όμως πίσω του είχαμε μια ευχάριστη έκπληξη, αφού ο Cal Crutchlow πήρε τη δεύτερη νίκη, παρά την πτώση που είχε από ένα χαζό λάθος. Πτώση είχε και ο Pedrosa, που όμως εξασφάλισε την τρίτη θέση στη σχάρα της εκκίνησης. Τέταρτος ήταν ο Spies, πέμπτος ο Dovi, και έκτος, άλλη μία έκπληξη, ο Valentino Rossi.

Αγώνας – Θρίαμβος Pedrosa, κοντά του ο Lorenzo
Στην εκκίνηση, ο Pedrosa πετάχτηκε μπροστά όπως συνήθως, περνώντας τον Crutchlow, μην μπορώντας όμως να κάνει το ίδιο και με τον Lorenzo –τουλάχιστον όχι στην αρχή. Ο Jorge έβαλε τα δυνατά του, προσπαθώντας να ξεφύγει από τον έτερο Ισπανό, χωρίς όμως να μπορέσει να κάνει διαφορά. Ο Pedrosa κόλλησε στη ρόδα του Lorenzo, και έμεινε εκεί, κάνοντας έξυπνο αγώνα τακτικής. Έντεκα γύρους πριν το τέλος, ο Dani πέρασε μπροστά, μην μπορώντας όμως ούτε αυτός να δημιουργήσει διαφορά. Στον τελευταίο γύρο η μάχη ήταν στήθος με στήθος. Λίγες στροφές πριν το τέλος, ο Lorenzo ξαναπήρε την πρωτιά, όμως η γραμμή του τον άνοιξε πολύ, και ο Pedrosa τον πέρασε, και πήρε μια πανάξια νίκη. Στην τρίτη θέση τώρα, ο Crutchlow οδήγησε γρήγορα και χωρίς λάθη, μην αφήνοντας τον  Dovizioso να τον απειλήσει. Πολύ καλή επίδοση, για να γιορτάσει και την ανανέωση του συμβολαίου του με την Yamaha Tech3. Αν ο Βρετανός  ωριμάσει λίγο ακόμα και σταθεροποιήσει την απόδοση του, δείχνει ικανός για μόνιμη παρουσία στο βάθρο. Και φτάνουμε στην περίπτωση Spies. Τι να πεις. Από πού να αρχίσεις. Η σεζόν για τον Τεξανό έχει πάει κυριολεκτικά στον κάλαθο των αχρήστων, αφού έχει να παρουσιάσει τον ένα κακό τερματισμό μετά τον άλλο, τη μία πτώση μετά την άλλη, τη μία μηχανική βλάβη μετά την άλλη, και πάει λέγοντας. Στην Ινδιανάπολη έσπασε ο κινητήρας, στο Brno σειρά είχε ο συμπλέκτης, που ζεστάθηκε, και άρχισε να πατινάρει σαν τρελός. Αποτέλεσμα; Ο Spies από τέταρτος, έπεσε στην 14η θέση, μέσα στον πρώτο γύρο. Όταν ο συμπλέκτης κρύωσε, ο Spies έδωσε λυσσασμένη μάχη, για να πιάσει τους πρώτους, μάχη που έδειχνε να καρποφορεί, αφού στον όγδοο γύρο ήταν όγδοος. Εκείνος ο γύρος όμως ήταν σημαδιακός, καθώς έχασε το μπροστινό, έπεσε και εγκατέλειψε.
Μηχανικό πρόβλημα όμως παρουσίασε και το Ducati του γιατρού, αφού από τον πρώτο κιόλας γύρω, σε κάθε φρενάρισμα, η μοτοσικλέτα του Rossi έβγαζε πυκνούς καπνούς. Το πρόβλημα ήταν μια διαρροή λαδιού, που μπορεί μεν να μην επηρέαζε την απόδοση της μοτοσικλέτας, όμως το λάδι έφτασε στα μαρσπιέ, στο λεβιέ ταχυτήτων, και στο ποδόφρενο, μην αφήνοντας τον Valentino να πιέσει όσο μπορούσε. Έτσι, μετά τους πρώτους γύρους, τον πέρασε τόσο ο Bradl, όσο και ο Bautista, αφήνοντας τον τελικό όγδοο, και καθόλου ευχαριστημένο. Αντίθετα, εκστασιασμένος θα έπρεπε να είναι ο De Puniet, αφού έκανε μία ακόμη φοβερή εμφάνιση, τερματίζοντας 9ος, ελάχιστα πίσω από τον Rossi, με την CRT του. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Abraham, που ήταν το δεύτερο Ducati στον τερματισμό.

A/A

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ

1

Dani PEDROSA

Repsol Honda Team

 

2

Jorge LORENZO

Yamaha Factory Racing

0.178

3

Andrea DOVIZIOSO

Monster Yamaha Tech 3

12.343

4

Cal CRUTCHLOW

Monster Yamaha Tech 3

18.591

5

Andrea DOVIZIOSO

LCR Honda MotoGP

25.582

6

Stefan BRADL

San Carlo Honda Gresini

29.451

7

Alvaro BAUTISTA

Ducati Team

34.514

8

Valentino ROSSI

Power Electronics Aspar

1.04.285

9

Randy DE PUNIET

Cardion AB Motoracing

1.08.278

10

Karel ABRAHAM

Repsol Honda Team

0.178


 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ