Στο Assen, ο Lorenzo τραβούσε τα μαλλιά του, όταν τον έριξε στην 1η στροφή ο Bautista. Στο Sachsenring όμως, η μοίρα αποφάσιζε να του επιστρέψει ό,τι του πήρε στην Ολλανδία.
Την ίδια ώρα που στην Ελλάδα είχαμε δεκαήμερο καύσωνα, με 38 βαθμούς κάθε μέρα, η βροχή έπεφτε με δύναμη στη Δρέσδη, μετατρέποντας την πίστα του Sachsenring σε μια υπέροχη λίμνη. Κι η θερμοκρασία; Κοντά στους 20 βαθμούς. Ιούλιος στη Γερμανία ρε παιδί μου. Άλλο πράγμα.
Δοκιμαστικά – Σκέτη απόλαυση!
Ο τίτλος αναφέρεται στα τελευταία λίγα λεπτά, όταν η pole άλλαξε χέρια κοντά στις… 30 φορές, και μπόλιασε τη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμαστικών με απίστευτο θέαμα. Πριν λυσσάξουν οι αναβάτες, η κατάσταση ήταν υποτονική, και όχι άδικα. Με τόσο νερό στην πίστα, ποιος θα ήθελε να βγει στην πίστα με την ταυτότητα στα δόντια, για να κάνει χρόνο; Παρ’ όλα αυτά, προς το τέλος της διαδικασίας, με τη βροχή να σταματάει και την πίστα να στεγνώνει ελαφρώς (αντί για λίμνη, έγινε νερόλακκος), 7 αναβάτες διεκδίκησαν την pole, με το Stoner τελικά να κυριαρχεί.
Αγώνας – Συναρπαστικός; Μάλλον όχι
Ευτυχώς ο αγώνας των MotoGP έγινε σε στεγνή πίστα, αν και τα βαριά σύννεφα μαζεύονταν απειλητικά, και θα άρχιζαν να ρίχνουν το περιεχόμενο τους με το τέλος του αγώνα. Στην εκκίνηση, ο κατηγορίας φτερού Pedrosa… ξέκανε με συνοπτικές διαδικασίες το Stoner και το Spies, που βρισκόταν μπροστά του, και ηγήθηκε του τσούρμου, από την αρχή. Το θέαμα, που τόσο λείπει από την κατηγορία MotoGP δυστυχώς δεν ήρθε ούτε σε αυτό τον αγώνα, και ήταν λίγες οι φορές που καρδιοχτυπήσαμε.
Μετά τους πρώτους δυο γύρους, οι αναβάτες χωρίστηκαν γρήγορα σε μικρές ομάδες. Το αστείο ήταν πως, αυτές οι ομάδες ήταν… οι ομάδες τους. Συγκεκριμένα, επικεφαλής τέθηκε η εργοστασιακή ομάδα της Honda. Pedrosa και Stoner, έκαναν το δικό τους αγώνα, ξεμακραίνοντας όλο και περισσότερο από τους υπόλοιπους. Κατόπιν, αρκετά πιο πίσω, ακολούθησαν οι δύο ομάδες της Yamaha. Στην τρίτη θέση, κάνοντας ένα μοναχικό αγώνα, ο Lorenzo. Κάποια δευτερόλεπτα πιο πίσω, ο έτερος εργοστασιακός της Yamaha, Ben Spies μαχόταν με τους περιφερειακούς «γιαμαχαίους» Crutchlow και Dovizioso -της Tech 3. Εδώ είχαμε ένα… παρείσακτο στον αγώνα των ομάδων, αφού πριν τους «Ιταλούς» ο Γερμανός Bradl προσπαθούσε να δείξει την αξία του, στην πίστα της πατρίδας του. Ένα σκαλί πιο πίσω, έρχονταν τα «ντουκάτια», με το Hayden, το Rossi και τον Barbera να αλλάζουν θέσεις μεταξύ τους. Και τέλος ακολουθούσαν οι CRT, με τον τιμωρημένο Bautista που ξεκίνησε τελευταίος, και οδηγώντας σα σίφουνας κατάφερε να τερματίσει στην 7η θέση!
Πάμε να δούμε τώρα ποιος κέρδισε τις μάχες των ομάδων. Στην κορυφή, ο Stoner κάποια στιγμή πέρασε μπροστά, όμως ο Pedrosa φαινόταν αποφασισμένος, αλάνθαστος, και σταθερός, και λίγο πριν το τέλος, πέρασε και πάλι μπροστά. Δύο μόνο στροφές πριν από την καρό σημαία, ο Stoner έκανε ένα σπάνιο για αυτόν λάθος, κι έπεσε, χαρίζοντας μια ανέλπιστη πρωτιά στον Ισπανό αναβάτη της Repsol, που πέρασε έτσι δεύτερος στο πρωτάθλημα. Έτσι, ο Pedrosa γιόρτασε την πρώτη του νίκη για φέτος, όμως μαζί του γιόρτασε και ο Lorenzo, που πέρασε πρώτος στο πρωτάθλημα. Καθόλου δεν γιόρτασε ο Αυστραλός, αφού από πρώτος έπεσε στην τρίτη θέση, και πλέον το πρωτάθλημα ανεβαίνει σε βαθμό δυσκολίας.
Στο στρατόπεδο της Yamaha, ο Lorenzo δεν μπόρεσε να βρει την ταχύτητα που χρειαζόταν για να ανταγωνιστεί τα Honda, όμως κέρδισε εύκολα τη μάχη των Yamaha, ενώ και τα γεγονότα μπροστά τον ευνόησαν.
Ο Ben Spies δεν κατάφερε αρχικά να αποκρούσει τις επιθέσεις των περιφερειακών αναβατών της Tech-3, μία άκυρη έξοδος όμως του ασταθούς Crutchlow του χάρισε μια καλή μεν 4η θέση, αφήνοντας τον όμως πίσω από τον Dovizioso, που παλεύει με πείσμα για μια εργοστασιακή θέση για το 2013 -και για την ώρα δείχνει να το αξίζει πιο πολύ από Spies και Crutchlow.
Στο στρατόπεδο των… αργών Ducati (έχαναν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο το γύρο, σε σχέση με τα Honda!), μπορεί ο Hayden να προηγείτο για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, μπορεί κι ο Barbera να προηγείτο του Rossi, όμως ο Vale είπε την τελευταία λέξη. Ο «γιατρός» έδειξε λίγη απ’ τη μαχητικότητα που τόσο μας έχει λείψει, καταφέρνοντας να πάρει την 6η θέση, πίσω από τον Bradl –πιθανώς να τον πέρναγε κι αυτόν, όμως η κίτρινη σημαία για την πτώση του Stoner, δεν του επέτρεψε να κάνει κάτι τέτοιο. Ο Γερμανός σημείωσε τον καλύτερο του τερματισμό στην κατηγορία, και έδειξε άξιος για να πρωταγωνιστήσει. Καλή εμφάνιση όμως έκανε στις CRT ο Colin Edwards, μετά από πολλούς απογοητευτικούς τερματισμούς –ας είναι καλά μια νέα χαρτογράφηση που τον βοήθησε τα μάλα. Τη μάχη των CRT κέρδισε ο DePuniet.
Νέα απ’ τη Bridgestone
Σημειώστε πως, η Bridgestone μελέτησε τη ζημιά των ελαστικών που είχαν Spies και Rossi στο Assen, και ανακοίνωσε πως δεν έφταιγαν τα ελαστικά, αλλά… η εξέλιξη των μοτοσικλετών που από τα 800 πήγαν στα 1000 κυβικά, και… ο καιρός, που ήταν ασυνήθιστα ζεστός. Πώς θα αποφευχθεί το πρόβλημα στο μέλλον; Θα εξετάσουν είπαν τα δεδομένα τους, και θα προτείνουν γόμες στους αναβάτες, ανάλογα με τον καιρό και την πίστα, που δεν θα τους δημιουργούν προβλήματα.