net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέο BMW G 650GS

Δύο είναι τα στοιχεία στο G 650 του 2011 που μπορούν να θεωρηθούν «αλλαγές», αφού πέραν αυτών η μοτοσικλέτα παραμένει ίδια. Πρώτον, η σχεδίαση που ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό και δεύτερον, η… προέλευσή του, αφού πλέον δεν θα κατασκευάζεται στην Κίνα, αλλά στη Γερμανία.

 
Ως γνωστόν, το G 650GS είναι επί της ουσίας το πάλαι ποτέ μονοκύλινδρο F 650GS, το οποίο «αναγκάστηκε» να αλλάξει το όνομά του μετά την παρουσίαση του δικύλινδρου F 650GS. Η παραγωγή της μοτοσικλέτας είχε τότε διακοπεί για ένα βραχύ χρονικό διάστημα, μέχρι που το μονοκύλινδρο on-off της BMW επέστρεψε, με κάπως διαφορετική ονομασία (από F 650GS σε G 650GS) και χωρίς καμία απολύτως αλλαγή.

Στο μοντέλο του 2011 επιχειρείται μια -απαραίτητη είναι η αλήθεια- ανανέωση, τουλάχιστον σχεδιαστικά. Η BMW επέλεξε να μην απομακρυνθεί πολύ από το αρχικό πρότυπο και έτσι το νέο F 650GS παρουσιάζεται σαφώς πιο «φρέσκο», με τις γραμμές του να αποτελούν μια πιο σύγχρονη έκφανση της γνώριμης εικόνας που έχουμε για το μοντέλο. Το «σήμα κατατεθέν» προτεταμένο φτεράκι εξακολουθεί να υφίσταται, όπως επίσης και η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα, με την τάπα της βενζίνης να βρίσκεται πίσω δεξιά στην ουρά.

Αλλαγές έχουν γίνει ως επί το πλείστον στην περιοχή της μάσκας, όπου ο μονός προβολέας αντικαθίσταται πλέον από έναν ασύμμετρο διπλό, έχει τοποθετηθεί μια ελαφρώς ψηλότερη ζελατίνα, ενώ λίγο πιο… πίσω υπάρχει ένας νέος πίνακας οργάνων που συνδυάζει αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις. Νέες είναι και οι ζάντες, πλέον χυτές αλουμινένιες, αντί των ακτινωτών που έφερε το F/G 650GS όλα αυτά τα χρόνια. Καινούργια στοιχεία αποτελούν επίσης η διχρωμία στη σέλα, καθώς και οι διακόπτες και τα χειριστήρια που ακολουθούν τη «νορμάλ» - universal διάταξη, την οποία φαίνεται ότι «ασπάστηκε» επιτέλους η BMW.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, παραμένει ο ίδιος και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού αποτελεί ένα από τα καλύτερα μονοκύλινδρα μηχανικά σύνολα, ικανό και για ταξιδιωτική χρήση. Η χωρητικότητά του είναι 652 κ.εκ. και η απόδοσή του 48 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ. και 6,1 κιλά ροπής στις 5.000 σ.α.λ.

Τέλος, το G 650GS, όπως και το προηγούμενο μοντέλο, θα έχει τη δυνατότητα να εξοπλιστεί με ABS (με δυνατότητα απενεργοποίησης), θερμαινόμενα γκριπ, συναγερμό, κεντρικό σταντ, παροχή ρεύματος και kit χαμηλότερης σέλας, ενώ υπάρχει διαθέσιμη και μια μεγάλη λίστα με extra αξεσουάρ τουριστικού και adventure προσανατολισμού.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ