Η βρετανική βουλή έδωσε στη δημοσιότητα σχέδιο για μια τεράστια επένδυση, σύμφωνα με την οποία 19 δισ. ευρώ θα βρουν το δρόμο τους για έργα με σκοπό τη βελτίωση του βρετανικού οδικού δικτύου.
Σύμφωνα με τα σχέδια, τα 19 δισ. θα επενδυθούν σε περισσότερα από 100 νέα οδικά έργα, με τα οποία θα προστεθούν 1.300 μίλια (2.092 χιλιόμετρα) δρόμων στο δίκτυο. Τα έργα αυτά περιλαμβάνουν την προσθήκη μιας ακόμη λωρίδας κυκλοφορίας σε ορισμένους ιδιαίτερα φορτωμένους αυτοκινητόδρομους, ώστε να βελτιωθούν οι συνδέσεις μεταξύ Λονδίνου, Birmingham, Manchester και Yorkshire.
Στα project βρίσκονται και σχέδια για διαπλάτυνση αρκετών σημαντικών δρόμων με μία λωρίδα (A roads), με την προσθήκη και δεύτερης λωρίδας, βελτιώσεις σε διασταυρώσεις στον βαρυφορτωμένο M25 (ο οποίος αποκαλείται και "το μεγαλύτερο πάρκινγκ του Λονδίνου", λόγω του μποτιλιαρίσματος του στις ώρες αιχμής), και βελτιώσεις μεταξύ της σύνδεσης αρκετών πόλεων.
Επιπλέον, η βρετανική κυβέρνηση κρατικοποιεί το Highways Agency, τον εκτελεστικό οργανισμό υπεύθυνο για τη ραχοκοκαλιά του βρετανικού οδικού δικτύου, που μέχρι πρότινος είχε ημί-ανεξάρτητο χαρακτήρα και δεν μπορούσε να επενδύσει στους δρόμους σε μακρόχρονη βάση. Σύμφωνα με το ανακοινωθέν, αυτή η ενέργεια σημαίνει πως η χρηματοδότηση θα μπορεί πλέον να γίνεται σε μακροχρόνιο επίπεδο, γλιτώνοντας 2,6 δισ. λίρες από τους φορολογούμενους τα επόμενα 10 χρόνια. Η κρατικοποίηση αυτή αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν τις εκλογές του 2015.
Το σχέδιο περιλαμβάνει επιπλέον και μέτρα για να βελτιώσει τις ζωές όσων θα επηρεαστούν από την αναβάθμιση του οδικού δικτύου. Μέτρα όπως η βελτίωση των ποδηλατοδρόμων, η μείωση των εκπομπών αερίων, η μείωση του θορύβου, κλπ.