"Ομοιογένεια" είναι η λέξη που χαρακτηρίζει το Bandit, το οποίο μετρά αρκετά χρόνια στην αγορά και μετά από την ανανέωσή του εξακολουθεί να χαίρει της προτίμησης πολλών αναβατών, χάρη στην αξιοπιστία, την άνεση και τον απόλυτα ισορροπημένο all-round χαρακτήρα του. Ο κινητήρας του Bandit αποδίδει 85 ίππους και διακρίνεται για τη γραμμική λειτουργία και την ελαστικότητά του, ανταποκρινόμενος σε ένα ευρύτατο πεδίο χρήσης. Στο δρόμο, βασικό μέλημα του "ληστή" της Suzuki είναι η άνεση του αναβάτη. Η θέση οδήγησης και η ευκολία των χειρισμών συνηγορούν σε αυτό, δημιουργώντας μια φιλική μοτοσικλέτα, ικανή να σας μεταφέρει παντού απροβλημάτιστα. Στην πόλη αποδεικνύεται ευέλικτη, εξαφανίζοντας όταν κινείται το βάρος της, το οποίο θα το καταλάβετε μόνο αν χρειαστεί να την μετακινήσετε σβηστή. Εξίσου καλά τα καταφέρνει και στο ταξίδι, προσφέροντας ικανοποιητική προστασία από τον αέρα, διατηρώντας παράλληλα με ευκολία, ταχύτητες κοντά στη δεύτερη εκατοντάδα των χιλιομέτρων. Αν το Bandit κληθεί να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς σε έναν επαρχιακό, δεν θα αρνηθεί, τουλάχιστον όσο ο ρυθμός είναι σβέλτος / γρήγορος. Στην περίπτωση όμως που πιέσετε για κάτι παραπάνω, η μοτοσικλέτα θα αρχίσει διακριτικά τις… ενστάσεις, οι οποίες προέρχονται κυρίως από την αδυναμία των αναρτήσεων να διαχειριστούν το sport "πρωτόκολλο".